راهیان نور(گور)

دل نوشته های من

همه چیز از همه جا

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

هـــــــــی دنیا!

امروز هم کلاسی هام و بقیه بچه های مدرسه رفتن اردوی راهیان نور (گور) نگرانشونم!

آخه چرا اینا عقل ندارن؟؟

من که عطایش را به لقایش بخشیدم

دنیا رو میگم...

زندگی رو دوست ندارم

مرگ رو می پسندم...

اما...

دوست نداشتم برم و جنازه ام تو بیابون تیکه تیکه بشه!

هـــــــــــی!

آخه چرا رفتید؟؟

بچه های شهر کرد؟؟

بچه های خوزستان؟؟

بچه های بی خرد مدرسه خودمون؟؟

اگه بلایی سرتون بیاد من چیکار کنم؟؟

گریه کنم؟؟

همین حالام اشکام رو گونه هام ریخته!

امیدوارم سالم و سلامت برید و برگردید!

دوستون دارم!

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت19:10---8 آذر 1391
سلام مرسی که سر زدی بازم بیاخوش حال می شم من تو رو لینک کردم منو بلینک لطفا
بای تا های


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 7 آذر 1391سـاعت 13:1 نويسنده farnaz
яima